Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2016 19:10 - А ..пак ли трийте?
Автор: alibaba5 Категория: Забавление   
Прочетен: 4345 Коментари: 37 Гласове:
3



И що ми делнахте последния пост? Щот нЕкой от ония дет Славето ги описва съ разпознаха и ви пратиха донос ли?
И кво от тва? Славето е с бан от толкоз време ма никой от русофилистиците не мож му стигне прочитите.
Така чи..заапети съ...къдет искати:)



Гласувай:
7



1. rustam - Дааааааааааа!
25.01.2016 19:15
Нали ти разправяше, че този сайт почва да се оправя? Кво стана сега?
Тая песен я пееш от 6 години, нещастник! А аз съм на Корицата и прочитите ми са само мираж за такива дегенерати като теб.
цитирай
2. alibaba5 - Нали ти разправяше, че този сайт ...
25.01.2016 19:17
rustam написа:
Нали ти разправяше, че този сайт почва да се оправя? Кво стана сега?
Тая песен я пееш от 6 години, нещастник! А аз съм на Корицата и прочитите ми са само мираж за такива дегенерати като теб.

Чи и аз бех на корицата преди мрасниците от твойта групичка да мъ докладват. Тъй искачати. И толкоз и ви читът:)
цитирай
3. rustam - Е, там е работата де
25.01.2016 19:18
alibaba5 написа:
rustam написа:
Нали ти разправяше, че този сайт почва да се оправя? Кво стана сега?
Тая песен я пееш от 6 години, нещастник! А аз съм на Корицата и прочитите ми са само мираж за такива дегенерати като теб.

Чи и аз бех на корицата преди мрасниците от твойта групичка да мъ докладват. Тъй искачати. И толкоз и ви читът:)



че ти "беше", а пък аз "съм"! Хващаш ли разликата?
цитирай
4. alibaba5 - Нали ти разправяше, че този сайт ...
25.01.2016 19:19
rustam написа:
alibaba5 написа:
rustam написа:
Нали ти разправяше, че този сайт почва да се оправя? Кво стана сега?
Тая песен я пееш от 6 години, нещастник! А аз съм на Корицата и прочитите ми са само мираж за такива дегенерати като теб.

Чи и аз бех на корицата преди мрасниците от твойта групичка да мъ докладват. Тъй искачати. И толкоз и ви читът:)



че ти "беше", а пък аз "съм"! Хващаш ли разликата?

Кво фалиш съ с мръсотиити си ли? Нема нужда знаем те.
А мене се шъ мъ читат. И Славето:)
Колкото и тва да ви бърка в дупкити:)
цитирай
5. rustam - Кой те чете теб бе, нещастник?
25.01.2016 19:23
alibaba5 написа:
rustam написа:
alibaba5 написа:
rustam написа:
Нали ти разправяше, че този сайт почва да се оправя? Кво стана сега?
Тая песен я пееш от 6 години, нещастник! А аз съм на Корицата и прочитите ми са само мираж за такива дегенерати като теб.

Чи и аз бех на корицата преди мрасниците от твойта групичка да мъ докладват. Тъй искачати. И толкоз и ви читът:)



че ти "беше", а пък аз "съм"! Хващаш ли разликата?

Кво фалиш съ с мръсотиити си ли? Нема нужда знаем те.
А мене се шъ мъ читат. И Славето:)
Колкото и тва да ви бърка в дупкити:)


Ти си никой. От бубачката до алибаба5 смени 10 профила, щото "много те четат". Аз съм вече 9 години с един профил. Запомни- ти си един анонимен дегенерат и лигоч.
цитирай
6. alibaba5 - Русти
25.01.2016 19:25
ни съ пеняви толкоз чи шъ опнеш петалата. Стар човече си и доста изхАбен:)
цитирай
7. rustam - И защо си мислиш, че се пенявя?
25.01.2016 19:28
alibaba5 написа:
ни съ пеняви толкоз чи шъ опнеш петалата. Стар човече си и доста изхАбен:)


Ето, ти не си стар, но като погледнеш в огледалото всяка сутрин, виждаш едни гъз. Нима това не е по-голямо нещастие?
цитирай
8. alibaba5 - Найш ли
25.01.2016 19:30
виждам гъз в коменти 1 3 5 и 7.
А в огледалцето виждам левент:)
цитирай
9. rustam - Знам, разбира се.
25.01.2016 19:32
alibaba5 написа:
виждам гъз в коменти 1 3 5 и 7.
А в огледалцето виждам левент:)


Но това е само в твоите сънища. на практика ти не си левент, а анонимен задник, който всяка сутрин плюе огледалото, заради това, което вижда и псува майка си, дето го е родила.
цитирай
10. apostapostoloff - И аз имам бан, ама ми дреме на
25.01.2016 19:35
дедовия. Тури си ги връз кура тия абдали!
цитирай
11. alibaba5 - Ще ти съ Русти!
25.01.2016 19:35
Леко ти казАх чи ш съ гътнеш:)
цитирай
12. alibaba5 - дедовия. Тури си ги връз кура тия ...
25.01.2016 19:38
apostapostoloff написа:
дедовия. Тури си ги връз кура тия абдали!

Не сал чи съм ги турИл там ми и ги върта:)
цитирай
13. rustam - Е, кво да ми се ще? Ясно е-
25.01.2016 19:40
alibaba5 написа:
Леко ти казАх чи ш съ гътнеш:)


Трият ли те теб? Трият те.
Аз съм на Корицата, а ти пак хленчиш, терлик нещастен.
цитирай
14. alibaba5 - Чи де видя
25.01.2016 19:41
хленч бе деде? Виж чи съ ибавам - и с модовете и с таквиз кат тебе:)
цитирай
15. rustam - Е, ти на това "ебаване" ли му викаш?
25.01.2016 19:46
alibaba5 написа:
хленч бе деде? Виж чи съ ибавам - и с модовете и с таквиз кат тебе:)


Ми то това си е хленчене. Ти направо подсмърчаш като педал, х*й невидял.
цитирай
16. sestra - Хахаха... Рустам голям фен на първа! Като кантонерски петел.
25.01.2016 19:50
Трепетлика едно можем да му викаме вече стратегически :)))
цитирай
17. rustam - Здравей, Стани!
25.01.2016 19:52
sestra написа:
Трепетлика едно можем да му викаме вече стратегически :)))


Наричай ме просто "мастер"...плз
цитирай
18. alibaba5 - Трепетлика едно можем да му викаме ...
25.01.2016 20:01
sestra написа:
Трепетлика едно можем да му викаме вече стратегически :)))

Той не й убаво дъ съ подигравами с старите ора ма...гоуем трепер има тоа Русти:)
цитирай
19. rustam - Това го разбрахме
25.01.2016 20:05
alibaba5 написа:
sestra написа:
Трепетлика едно можем да му викаме вече стратегически :)))

Той не й убаво дъ съ подигравами с старите ора ма...гоуем трепер има тоа Русти:)


но, в устата на обигран швестер и опитен минетчия като теб, звучи несолидно!
цитирай
20. alibaba5 - Бе Рустаме
25.01.2016 20:14
ни ми съ натискай!
Нема да тъ огрее беж при дружинката си там шъ стане:)
цитирай
21. getmans1 - Баба, човека иска да ти каже нещо важно, размисли малко върху думите му. .... Платен е човека, заработва си ... допълнителното, ама как да ти го каже директно?
25.01.2016 21:27
alibaba5 написа:
ни ми съ натискай!
Нема да тъ огрее беж при дружинката си там шъ стане:)


... То не е и много за хвалба, дори „Путинка“-та струва пари „има „близ“ има „гъл-гъл“, няма „близ“ няма и „гъл-гъл“!
цитирай
22. alibaba5 - А
25.01.2016 21:31
чи им подфърлят копейки за писанията знам.
Ма тя рублата ноогу са срина тъ ни знам доколко са на далавера.
цитирай
23. slavimirgenchev1953 - Не се трие туй,
26.01.2016 06:18
що не гасне. )))
цитирай
24. planinitenabulgaria - Нищо лично, прониквам блогове за да анализирам изкомнетирващи се
26.01.2016 08:56
под постинги или пък накоментирващи ги. Веднага виждам обаче една голяма грешка - подценявате Рустама, който е и ще бъде. Той е най-пръв, защото е най-стопроцентов. Това е причината за успеха му в нета. Една дума да напише той, а не цело изречиние, ще бъде възвеличаван и за нея. Ще се търси скритият смисъл в нея. Заради него тургам един плюс на постинга, щом най-първият от най-стопороцентовите нетови труженици са го посетили.
Някои пък говорят протиив Путин. А да им е известно, че от вчера /25. т. м./ той намали цената на водката с 33,33333%? Кой друг държавник в света е така отворен за любовта на хората към него? Това не е жест към пропойците в Русия, а политически ход срещу новите цени на петрола и ембаргото, с които той ще размаже идеолозите им.
цитирай
25. blackpredator - на анал.лизатора
26.01.2016 09:54
а и на останалите, загрижени за рублата да обясня
стане ли цената на нафтата по-ниска от тая на водката,
ще почнат да пият нафта
секи руснак Т-34
на Елба...
а някои мое да си искат Крим
мое и Сталинград да си поискат...
цитирай
26. alibaba5 - а и на останалите, загрижени за р...
26.01.2016 11:30
blackpredator написа:
а и на останалите, загрижени за рублата да обясня
стане ли цената на нафтата по-ниска от тая на водката,
ще почнат да пият нафта
секи руснак Т-34
на Елба...
а някои мое да си искат Крим
мое и Сталинград да си поискат...


А то дъ иска секи може:)
цитирай
27. ok3223 - Бе бабин, бе 5 ПЪТИ баба,бе нищожество ...
26.01.2016 11:53
alibaba5 написа:
ни ми съ натискай!
Нема да тъ огрее беж при дружинката си там шъ стане:)

малоумно. Къде е Рустам интелигентен, културен, къде си ти. Бубулечка и въшка, която по хигиенични и здравословни причини, подлежи на често обезпаразитяване.
Паразита е паразит, навсякъде и във всичко. Даже такива като теб по 5 пъти али баби, които мърсят всичко до което се докоснат, задължително ги неутрализират, премахват по този начин.
ОСВЕН ФИЗИЧЕСКА ХИГИЕНА, ИМА И ХИГИЕНА НА ДУХА, НА КУЛТУРАТА, КОЯТО НЕ ПО- МАЛОВАЖНА ОТ ХИГИЕНАТА НА ФИЗИЧЕСКОТО ТЯЛО.
цитирай
28. alibaba5 - Сус
26.01.2016 11:55
бе деде вониш на склеротик!
цитирай
29. alibaba5 - Опа!
26.01.2016 12:27
12:19 - blogbg

И тоа пост ли шъ изтрийти? Ми убаво аз пак шъ напиша нов.
цитирай
30. sestra - Следиш ли дали не почистват след ...
26.01.2016 15:04
Следиш ли дали не почистват след коментиралия на 27-мо място например? Натам води една здрава логика.
цитирай
31. ok3223 - Патка като патка ... на патката сестра.
26.01.2016 17:11
Паатка със здрава логика, та това е класически ОКСИМОРОН.
Природата като добра и грижовна майка не би търпяла и миг такъв, защото това е противно на природата на нещата, на истината за ставащото тук и по Света.
Патка със ... здрава логика. ...
цитирай
32. slavimirgenchev1953 - Праи вчепатление, дека гювенциите
26.01.2016 17:18
само да тепат ги бива, докато изядат всички пишки, пардон - пушки. Хвалъ на такиви гювенции!
цитирай
33. ok3223 - Ченгето до вчерашно
26.01.2016 17:53
planinitenabulgaria написа:
под постинги или пък накоментирващи ги. Веднага виждам обаче една голяма грешка - подценявате Рустама, който е и ще бъде. Той е най-пръв, защото е най-стопроцентов. Това е причината за успеха му в нета. Една дума да напише той, а не цело изречиние, ще бъде възвеличаван и за нея. Ще се търси скритият смисъл в нея. Заради него тургам един плюс на постинга, щом най-първият от най-стопороцентовите нетови труженици са го посетили.
Някои пък говорят протиив Путин. А да им е известно, че от вчера /25. т. м./ той намали цената на водката с 33,33333%? Кой друг държавник в света е така отворен за любовта на хората към него? Това не е жест към пропойците в Русия, а политически ход срещу новите цени на петрола и ембаргото, с които той ще размаже идеолозите им.

Е станало след светкавичното префасониране и покръстване в нова добре подплатената религия, хем русофоб хем върл антикомунист. Дъвчи словесно името на Путин така, както върл педал дъфчи достойнството на партньора си.
Путин това и онова. Путин си върши работата за която е избран и я върши добре, за което говорят добрите резултати.
А те са полезни и добри за руската икономика и държава, а това е добре и за Русия и руснаците.
цитирай
34. slavimirgenchev1953 - Ти си доста тъпо копеле. Акълът ти е като на двегодишно маймунско дете.
26.01.2016 18:05
ok3223 написа:
planinitenabulgaria написа:
под постинги или пък накоментирващи ги. Веднага виждам обаче една голяма грешка - подценявате Рустама, който е и ще бъде. Той е най-пръв, защото е най-стопроцентов. Това е причината за успеха му в нета. Една дума да напише той, а не цело изречиние, ще бъде възвеличаван и за нея. Ще се търси скритият смисъл в нея. Заради него тургам един плюс на постинга, щом най-първият от най-стопороцентовите нетови труженици са го посетили.
Някои пък говорят протиив Путин. А да им е известно, че от вчера /25. т. м./ той намали цената на водката с 33,33333%? Кой друг държавник в света е така отворен за любовта на хората към него? Това не е жест към пропойците в Русия, а политически ход срещу новите цени на петрола и ембаргото, с които той ще размаже идеолозите им.

Е станало след светкавичното префасониране и покръстване в нова добре подплатената религия, хем русофоб хем върл антикомунист. Дъвчи словесно името на Путин така, както върл педал дъфчи достойнството на партньора си.
Путин това и онова. Путин си върши работата за която е избран и я върши добре, за което говорят добрите резултати.
А те са полезни и добри за руската икономика и държава, а това е добре и за Русия и руснаците.

цитирай
35. alibaba5 - Славе,
26.01.2016 18:45
ногу го повиши окейчото:)
Чак пък на 2-годишно...
Ей дебил патка шъ викаш на майка ти ясно? Чи и родила таквоз нищожество кат тебе!
цитирай
36. sestra - За тоя стил говорех.
26.01.2016 19:24
ok3223 написа:
Паатка със здрава логика, та това е класически ОКСИМОРОН.
Природата като добра и грижовна майка не би търпяла и миг такъв, защото това е противно на природата на нещата, на истината за ставащото тук и по Света.
Патка със ... здрава логика. ...

И за тоя ум. Путин според него е избран да краде с милиони, да убива всеки, който му се изпречи и да трепе населението на която държава си поиска. Вярно, че това го върши много добре - с крайна пристрастеност. С каквато го защитават разни троли. Явно лишени и от патешка, и от пилешка логика.
цитирай
37. slavimirgenchev1953 - Да, много му е. Връщам си думите назад! )))
27.01.2016 10:05
alibaba5 написа:
ногу го повиши окейчото:)
Чак пък на 2-годишно...
Ей дебил патка шъ викаш на майка ти ясно? Чи и родила таквоз нищожество кат тебе!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alibaba5
Категория: Забавление
Прочетен: 76589
Постинги: 21
Коментари: 264
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930